Įgyvendinant TŪM I projekto veiklas, lapkričio–gruodžio mėnesiais gimnazijos psichologė V. Guogienė vedė emocinio intelekto ugdymo pratybas „Trys draugai“ 1–4 klasių mokiniams. Užsiėmimų metu vaikai turėjo kūrybiškai spręsti užduotį – sugalvoti, koks gyvūnas galėtų būti labai greitas, vidutinio greitumo ir lėčiausias pasaulyje.
Kiekvienas mokinys galėjo įsijausti į pasirinkto gyvūno vaidmenį, tapdamas savotišku aktoriumi. Drauge mokiniai rinko įtaigiausiai savo vaidmenį atlikusius bendraklasius, o tai skatino bendradarbiavimą ir dėmesingumą vienas kitam.
Pratybose gimė įtraukianti istorija: du draugai – greitas ir vidutinio greitumo gyvūnai – visuomet laiku pasiekdavo mokyklą, o lėtasis draugas – sraigė – nuolat vėluodavo. Sraigė jautėsi nerangi ir nepakankama. Kiekviena vaikų grupė turėjo sugalvoti, kaip padėti savo lėtajam draugui – sraigei – laiku pasiekti mokyklą.
Smagu buvo stebėti, kaip nuoširdžiai mokiniai įsitraukė į vaidybos procesą ir stengėsi rasti sprendimus. Užsiėmimų metu vaikai suprato, kad kiekvienas turime stipriųjų ir silpnųjų pusių, tačiau jas galime įveikti su draugų geranoriška pagalba.
Pratybos parodė, kad įsijautimas į vaidmenį ir patirtinis mokymasis vaikams yra kur kas paveikesnis už tradicinį paskaitų metodą. Jie ne tik išmoko svarbias gyvenimo pamokas, bet ir patyrė daug džiaugsmo!

