Ignalinos Česlovo Kudabos gimnazija skelbia atranką raštinės administratoriaus pareigoms užimti nuo 2024 m. birželio 3 d.
Darbo sutartis – neterminuota
Darbo krūvis – 1 etatas
Darbo užmokestis – koeficientas 0,62–0,99
Pareigybės lygis – B
Reikalavimai:
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1. būtinas ne žemesnis kaip aukštesnysis išsilavinimas, įgytas iki 2009 metų, ar specialusis vidurinis išsilavinimas, įgytas iki 1995 metų;
2. turėti darbo su kompiuteriu ir kitomis organizacinėmis technikos priemonėmis įgūdžius;
3. išmanyti dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, archyvo tvarkymo taisykles, raštvedybos taisykles.
Pateikiami dokumentai:
1. Prašymas leisti dalyvauti atrankoje.
2. Asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija.
3. Išsilavinimą ir kvalifikaciją patvirtinančių dokumentų kopijos.
4. Gyvenimo aprašymas (CV).
5. Buvusių darboviečių rekomendacijos (jei yra).
Dokumentai pateikiami:
1. Dokumentai pateikiami asmeniškai, adresu Mokyklos g. 6, Ignalina, raštinėje; siunčiami registruotu laišku arba elektroniniu paštu gimnazija@ignalina.lt iki 2024 m. balandžio 8 d.
2. Dokumentų originalai pateikiami atrankos dieną ir sutikrinti grąžinami pretendentui.
Pretendentų atranka:
1. Pretendentai, atitinkantys kvalifikacinius reikalavimus, kviečiami į pokalbį 2024 m. balandžio 12 d., apie pokalbio laiką informuojant telefonu arba el. paštu.
2. Pretendentai apie priėmimo rezultatus informuojami po atrankos.
3. Telefonas pasiteiravimui 8 (386) 52 072.